wtorek, 3 grudnia 2013

Nominacja LBA.

     Ostatnio jakoś wyrobić się ze wszystkim nie mogę. Mój szkolny synek ma ciągle coś do nauki na pamięć, na sprawdzian - kurcze, kto to słyszał, żeby w I klasie sprawdziany były?! No i uczę się z synkiem - choćby angielskiego. Ja osobiście to w podstawówce rosyjski miałam, a później niemiecki, ale tego języka uczyłam się 3 lata i dalej nic nie umiem. Tak to jest jak bite 3 lata uczy się tylko mówić DZIEŃ DOBRY, DO WIDZENIA no i jeszcze liczenia do 10 - jak przedszkolaki, ale tak mieliśmy w zawodówce. Olewali nas z nauką i efekt taki, ze nie umiem tego języka. A szkoda. Angielskiego to raczej nigdy się nie uczyłam, taki trochę samouk jestem. Ale i tak słabo u mnie z tym - no ale może przy synku się poduczę;)
       A teraz temat z którym muszę się uporać dziś:) Dostałam nominację do LBA - czyli do Libster Blog Award. Nominowała mnie http://zebratestuje.blogspot.com.    Teraz, na czym to polega?

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie.

       No to teraz pytania od ZEBRY i moje odpowiedzi:)

 1. Ile miałaś lat kiedy zakochałaś się po raz pierwszy?
Hmmm... Takie pierwsze zauroczenie to miałam w wieku 6 lat w zerówce - spodobał mi się kolega z klasy:) Ale zakochałam się pierwszy raz mając 12 lat - w przystojnym kuzynie mojej kuzynki:)

2. Co masz w oczach ? ; )
 Jak to mój mąż mówi - diabełki mam w oczach:)

3. Czego możesz się spodziewać po św Mikołaju?
 W sumie to wszystkiego i niczego zarazem:) W tym roku limit przekroczony, to i Mikołaj nic mi nie przyniesie - wszystko przez naszą przeprowadzkę do naszego domku!

4. Ile razy miałaś okazję śpiewać dla ludzi?
 Oj sporo! W podstawówce śpiewałam w chórze, a później i zresztą do dziś śpiewam przy każdej sposobności - ale publicznie to na urodzinach u kogoś:)

5. Co Ci się w Tobie najbardziej podoba?
 A wiesz, fajne pytanie:) Chyba najbardziej podoba mi się moja młodo wyglądająca twarz:) Nikt nie daje mi tyle lat - co mam w rzeczywistości:) Każdy mnie odmładza i to czasem sporo:)

 6. Częściej mówisz TAK czy NIE?
 Chyba po równo, choć mężu powiedział by, że częściej mówię NIE ;)


7. Kto najbardziej Cię zranił?
 Moja niby przyjaciółka. Już od kilku lat nawet koleżankami nie jesteśmy.

8. Co chcesz robić w życiu?
 To co kocham robić - gotować:)

9. Na co liczysz prowadząc bloga ? ( współpraca/poznanie )?
 Że poznam fajnych ludzi:) Czasem uda mi się coś przetestować, to lubię podzielić się też opinią. 

10. Dokończ zdanie – „Lubię kiedy mężczyzna …. (…)„
 "Lubię kiedy mężczyzna umie czytać między wierszami:) "

11. Zdaję sobie sprawę z (…) ?
 Zdaję sobie sprawę z faktu iż czasem coś jest nie po naszej myśli! 



      Zasada jest taka, że teraz ja powinnam nominować 11 osób z mniejszą obserwatorów i zadać im 11 pytań, ale prawie wszyscy u mnie mają więcej obserwatorów ode mnie. Więc ja nominację przeprowadzę za jakiś czas:) Obiecuję, że wrócę z tym tematem;) !!!



2 komentarze:

  1. Bardzo płynnie odpowiedziałaś na pytania bardzo.
    Odpowiedzi czytała z ogromną przyjemnością :)
    Najbardziej zazdroszczę "przeprowadzki do domku" - mnie to chyba nigdy sie nie przydarzy :(
    Co do TAK czy NIE - mój mążżż też by powiedział że więcej mówię NIE - ciekawe dlaczego ;))))))
    Kochana dzięki za wzięcie udziału - i naprawdę piękne odpowiedzi :) :*:)
    A co do ang nie przejmuj się - nie kazdy musi go umieć - choć dobrze jest go znać - w takim kraju żyjemy że to my musimy edukować się językowo - a może przyjdzie czas na odwrotną sytuację - i niech ci anglojęzyczni uczą się naszego języka :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Co do własnego domku, to my latami wynajmowaliśmy lokum u kogoś, raz tu, raz tam. Długo zbieraliśmy się z decyzją o własnym kącie;) W końcu się zdecydowaliśmy i jest super;) Teraz wiem, za co płacę;) :)

      Usuń