środa, 5 listopada 2014

Jesienne zbiory w ogrodzie.

     Na pewno już wszyscy są po zbiorach w swoich ogrodach. To tak jak ja. Nawet w tym roku znów udało mi się pomóc mojej mamie w jej ogrodzie, podczas wykopywania buraczków, marchwi i zbioru ostatnich cukiń. Razem z mężem trochę pobawiliśmy się w fotografa warzyw - to nasze prace :) I niektóre dziwnie przerośnięte marchewki w ogrodzie mojej mamci.






Teraz cukinia, z której przygotowywałam tę pyszną sałatkę z cukinii na zimę. 



I na koniec papryka. Niestety nie zdążyła zmienić kolorku na czerwień i została się zielona:) Ale też została zakonserwowana:) Nic się nie zmarnowało :)




   Oj było tego troszkę, porobione z wszystkiego pyszności na zimę czekają gotowe w piwnicy. Więc teraz pozostaje wspominać jak to wszystko pięknie rosło i zajadać się smakołykami:)

14 komentarzy:

  1. Widzę, że te marchewki to bardzo niesforne roślinki :D
    Macie już wszystko uprzątnięte? :) Na działce u mojego Taty, to już nawet gnój wkopany :D

    Pozostaje życzyć Wam smacznego :)
    I byle do wiosny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, w październiku udało nam się wszystko wykopać, pochować i porobić, a teraz wzięło mnie na wspomnienia:)

      Usuń
  2. Ważne, że wszystko już przygotowane na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pokaźne te Twoje zbiory :) Fajnie, teraz w zimie będziecie mieć zdrowe swojskie jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Teraz surowa marchewka u ans dzień w dzień jedzona:) Chłopcy chrupią i mamcia też;)

      Usuń
  4. W takim razie zima może już przywędrować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale zima mogła by do grudnia poczekać:) Albo i do wigilii, bo mamy jeszcze drzewo w lesie do wyrobienia:)

      Usuń
  5. Marchewki śmieszne:) u nas Natalka wszystkie takie cudaczne odkladala na swoją kupkę:) A teraz można już się zajadać pysznosciami do samej wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, takie jakieś śmieszne niektóre porosły;)

      Usuń
  6. PIĘĘĘĘĘKNE ZBIORY! tyle dobroci:)
    Zapraszam do mikołajowej zabawy
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2014/11/candy-mikoajkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam smaka na taka marchew prosto z ziemi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na poczęstunek marchewkowy :) Zapasy są w ziemi :)

      Usuń