piątek, 19 lutego 2016

Pomysłowy stolik do kawy.

      Że mam zdolnego męża to wiem, ale dziś chcę się nim pochwalić przed Wami. No może nie konkretnie osobą męża mego, ale jego pracą :)

      Jakiś czas temu gdzieś w necie widział stoliki i fotele wykonane z drewnianych palet. A że jego twórczość nie zna granic, to postanowił coś w tym guście sam zrobić. No dobra, nie sam, bo miał małego pomocnika :) Zresztą zobaczcie sami :)







      I jak Wam się podoba nasz stolik :) Dodam nieskromnie, że został zrobiony na moje urodziny :) Tu na zdjęciach brakuje szyby na górze położonej. Jako, że na razie takiej w jednym kawałku nie mamy, to położyliśmy sobie 2 mniejsze. Teraz pokażę Focię, gdzie to widać :)



      I jak Wam się stolik podoba? Bo dla mnie bomba! Każdy kto nas odwiedza zwraca uwagę na ten stolik :) A chłopcy tutaj są w przebraniach, które mieli ubrane na balu karnawałowym, ale o ich strojach napiszę w innym poście :)

20 komentarzy:

  1. Stolik bombowy! Zdolnego masz Meza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stolik ja mam ambitny plan by wykonać taki właśnie stolik z fotelami jako meble na taras i do tego łóżko dla Lulci do pokoju :) A męża masz zdolnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! A wiesz, ten stolik na początku też miał być na taras ( który dopiero będzie budowany ), ale tak sie spodobał, że jednak będzie stał w pokoju :)

      Usuń
  3. Jak na razie to tutaj widać jednego budowniczego :). Od razu przypomniał mi się Adam Słodowy z swoimi pomysłami na meble. Ale stolik niczego sobie. Świetny pomysł - tylko pozazdrościć męża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi budowniczy fotki strzelał, dlatego go nie widać :) No i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Piękny! Podobają mi się właśnie takie cudeńka :)
    I oczywiście brawa dla męża i małego pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Niedługo znów pochwalę się mężowskimi pomysłami :)

      Usuń
  5. Uwielbiam roboty domowe :))
    Jaki malutki już duży!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten mój mąż czasem zaskakuje twórczością swoją :) A co do synka, to owszem, duży, zresztą Twoja królewna też już na pewno duża :)

      Usuń
  6. Nie będę chwaliła na wyrost.
    Stolik jest ... REWELACYJNY!!
    Zdolniacha z tego twojego męża :)
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no zdolniacha, dziękuję Monisiu za miłe słówka :) Jak nas odwiedzicie, to przy nim kawusię spijemy :)

      Usuń
  7. Stolik super! a jaki pomagier fajny

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow! Ale fajny! A pomocnicy też pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomocnik jest przy wszystkim pierwszy :)

      Usuń
  9. Świetny stolik. Okazuje się, że z palet można cuda zrobić. A ogranicza nas tylko wyobraźnia i brak chęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można, można :) Mąż ma już kolejne plany co z palet zmajstruje :)

      Usuń