piątek, 31 lipca 2015

2 paczka od Canpol babies.

      To chyba przez zajmowanie się moimi synkami - w szczególności tym najmłodszym :), mam mało czasu, żeby nadrobić moje zaległości. Ale jestem na dobrej drodze i powoli nadrabiam. Dlatego też chciałam Wam pokazać moją drugą przesyłkę od Canpol babies.



     Jestem na etapie testów, więc na dniach spodziewajcie się wpisów na temat: 
- wkładek laktacyjnych,
- torebek do przechowywania pokarmu,
- laktatora ręcznego.

     A tymczasem życzę wszystkim miłego weekendu i ładniejszej pogody, bo u nas pada i pada!!!

4 komentarze:

  1. I pada ... ;)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję - testuję, testuję i już lada dzień opinie będą :)

      Usuń
  2. Ale fajna paczka!!!! Zazdroszczę laktatora :) Też chciałabym przetestować~:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później będą opinie, to przeczytasz, czy laktator się u mnie sprawdził czy też nie :)

      Usuń