Przejdź do głównej zawartości

" GDY CIĘ WIDZĘ, GDY CIĘ PRAGNĘ" Monika Liga - e-book.

      "-Lubisz zmiany? - Uniósł brwi. Milczałam, nie wiedząc co powiedzieć. - Jeśli nie to sprawię, że je polubisz."



     E-book "Gdy cię widzę, gdy cię pragnę" Moniki Liga to krótka nowelka, jakże rozgrzewająca i podnosząca ciśnienie czytelnikowi. Monika jak zwykle zaskakuje treścią. I choć ta historia ma zaledwie kilkadziesiąt stron, a nie żadne 200, 300 czy 500 kilka, to uwierzcie, ale wciąga od pierwszej strony i ostatnia strona przychodzi za szybko!!!

     Mieszkałam kilka lat w bloku i cieszyłam się, że okna naszego mieszkania wychodziły na park, a nie na drugi blok, z którego ktoś mógłby mnie podglądać. Dlatego też cieszę się, że teraz mamy swój dom i choć sąsiadów mamy obok i naprzeciwko, to w sumie nie czuję się podglądana w domu. Nasza bohaterka miała mniej szczęścia, bo mieszkała w bloku, a naprzeciwko w bloku mieszkał napalony na nią mężczyzna, który lubił ją podglądać. Jak myślicie - czy na podglądaniu się skończyło? A no nie. Doszło do spotkania tej pary w nietypowych okolicznościach, a potem... A potem było tylko dobrze, lepiej i cudownie i mokro.  :) A przynajmniej ona i on tak przez chwilę to odbierali. 

     Ta historyjka to pierwsza część #niegrzecznychnowelek. Właśnie takimi krótkimi historyjkami co jakiś czas, a najpewniej co miesiąc autorka będzie zasypywała swoich czytelników. Podpowiem, że już jest dostępna kolejna nowelka na wattpad Moniki, ale tylko dziś  ( czyli 30.11.22) jest za darmo! Natomiast na stronie autorki, oraz na Legimi czy na EmpikGo będzie od 6 grudnia i za kasę ;) !!! Jednak musicie zaglądać do autorki, a także do patronów Moniki, w tym i do mnie, bo podpowiadamy, kiedy i jaka nowelka będzie dostępna przez ograniczony czas za darmo!!! Reszta nowelek jest oczywiście płatna. A te darmowe nowelki dostępne będą dla tych osób, które zapiszą się do ligaletter na stronie www.monikaliga.pl.  To chyba mega opłacalny deal?!!!

     Tak apropo - dziś ostatni dzień listopada i ostatni dzień, kiedy możecie właśnie za zapisanie się do ligaletteru na stronie autorki pobrać za darmo tego e-booka. Więc korzystajcie i szybko, szybko, bo te kilkadziesiąt stron czyta się ekspresowo :)


      Moniko bardzo dziękuję za kolejny raz, kiedy mogę patronować Twojemu "dzieciątku". 

#współpracabarterowa z Monika Liga



Tytuł: "Gdy cię widzę, gdy cię pragnę"

Autor: Monika Liga

Ilość stron: 41

Wydawnictwo: Monika Liga 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Super wieści. Dodam, że ten e-book jest tylko dziś możliwy do przeczytania za darmochę. A ta nowa nowelka jest chwilowo na wattpadzie do niedzieli za darmo :)

      Usuń
    2. Mała korekta - ta nowa nowelka też jest dostępna za darmo tylko dziś do północy!!! Musiałam w tekście zmienić po uzgodnieniu z autorką ;)

      Usuń
  2. Znowu zachęciłaś:) Tyle stron chyba szybko bym przeczytała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się pospiesz, bo tylko do północy jest za darmo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zamek z kartonu. Projekt na historię klasa 5.

     Zrobić zamek? Hmmm.... No dobra. Ale z czego i jak się za to zabrać? Ja osobiście nie miałam ani pomysłu, ani weny do takiej pracy. Ale w końcu to nie ja miałam wziąć się za ten projekt. ;) Tylko mój najstarszy syn. Uczeń 5 klasy Szkoły Podstawowej ;)       Wiem, wiem, rok szkolny się kończy, zaraz są wakacje, a ja tu o szkole piszę. No ale muszę się pochwalić :) Najpierw synek wpadł na pomysł, aby zamek wykonać ze sklejki. Nawet fajnie, bo i bardziej wytrzymały by był i fajniej by się prezentował. Tylko skąd wziąć sklejki tyle do tego zamku? I drugie pytanie - jak w tej sklejce będziemy wycinać szczegóły, np. mury wieży, okna, drzwi itp.??? Tato powiedział, że prościej będzie z kartonu. Syn nie bardzo chciał robić zamek z kartonu. Ale ostatecznie na ten tatowy pomysł przystał. Z kartonami nie ma problemu, bo przecież w sklepach ich mnóstwo!      Do wykonania tego zamku potrzebowali: 2 kartonów, farby plakatowe w kolorach brąz, czerń i czerwień, różne pędzelki,  duuuużo

Zapomnieć wyjąć kartę z bankomatu!

     Wiecie, jeszcze o tym myślę i nie daje mi to spokoju. Jak można korzystać z bankomatu i odejść od niego nie zabierając swojej karty???????????? Nie rozumiem tego i oby mi się to nigdy nie przytrafiło!      Wczoraj będąc z mężem na zakupach w mieście, musiałam podejść do tejże ściany płaczu, aby wybrać trochę gotówki. No niestety na bazarkach jeszcze kartą płacić się nie da, więc trzeba mieć gotówkę w portfelu. Przed nami podeszła inna para małżonków do bankomatu ( oboje wyglądali na ok 40 lat). Stali razem przy tym bankomacie, razem zaglądali w monitor bankomatu, ja z moim mężem staliśmy z boku i rozmawialiśmy sobie. W pewnym momencie usłyszałam, jak tamta kobieta mówi do męża, że jej się tutaj coś nie zgadza, bo na koncie mają za dużo kasy! No i że lepiej nie wypłacać żadnej kasy tutaj i że ona chce to wyjaśnić w banku. Odeszli od ściany płaczu.        Wtedy ja podeszłam do bankomatu i stoję i lampię się na monitor, który wyświetla info o stanie konta ( tamtej pary) i zapytuje

Nalewka z brusznicy - czyli z naszej borówki czerwonej.

       W tym roku pierwszy raz byłam z moimi dziećmi i mężem na borówkach w lesie. Ja jako dziecko też chodziłam na borówki, ale raczej ot tak, dla siebie, żeby zjeść je. Jako że lubię robić dżemy dla mojej rodzinki, a także od jakiegoś czasu zbieram przepisy i próbuję zrobić nalewki z różnych owoców, to też mężowski pomysł był taki, abym w tym roku spróbowała zrobić właśnie nalewkę z brusznicy! Byliśmy całą rodziną w lesie - jeszcze w wakacje oczywiście. Mężu wcześniej wyczaił super miejsce, gdzie zbieraliśmy, zbieraliśmy i zbieraliśmy te borówki.        Jak widać mieliśmy jednego dnia trochę tych borówek. Z większości zrobiłam dżemik dla dzieci, ale też zostawiłam trochę na nalewkę. I teraz napiszę właśnie o niej.  NALEWKA NA CZERWONYCH BORÓWKACH Kilogram umytych i oczyszczonych czerwonych owoców borówki lekko pognieść, włożyć do słoja, zalać litrem spirytusu, zamieszać, szczelnie zamknąć i trzymać w miejscu nasłonecznionym tak długo, aż borówki stracą czerwony kolo