wtorek, 19 kwietnia 2016

Upominki i sponsorzy spotkania blogerskiego w Gdyni.

     Spotkanie blogerskie w Gdyni opisywałam tutaj, więc teraz czas przedstawić sponsorów i pokazać gifty od nich. 



     Sponsorzy:
Restauracja Róża Wiatrów Gdynia / Ring Club & RestaurantTurlu TutuTasiemkowa BellaProjekt DrewutniaHand Made With LoveSplot plotThe Secret of HealingTorby papierowe z logo firmyGood Luck Club Squash Gdynia - patron medialnyPoduszkowo. Ręcznie malowane poduszkiKlapp CosmeticsBeyer - żuj zdrowoStella - Premium Home LineLula FamilyIndia CosmeticsWydawnictwo ZakamarkiCera PlusGentledayTradycja i natura KROKUS

     Oj trochę tego było :) Wszystko pięknie popakowane i już w domku udało mi się jednego dnia obfotografować te cuda.








     Przyznam się szczerze, że sama nie wiedziałam od czego zacząć, co pierwsze wziąć, otworzyć czy rozpakować i przetestować lub posmakować. Więc choć minęły już 2 tygodnie, to kilka z tych prezentów jeszcze leży w torbie i czeka na TEN moment, żeby go użyć! Ale kilka z widocznych na zdjęciach rzeczy już testuje, lub posmakowałam i jak na razie jestem mega zadowolona z podarków. A już niedługo słów kilka co mi tak się tutaj spodobało, bądź nie spodobało ;) Okaże się ;)

      Wszystkim sponsorom dziękuję bardzo za podarki i dziewczynom: Dagmarze My World by Dagmara Rek oraz Marlenie Żoną być za możliwość w uczestniczeniu fajnego spotkania. Dziękuję też wszystkim uczestniczkom  - mam nadzieję, że będzie nam jeszcze dane kiedyś się spotkać i lepiej poznać się :)

8 komentarzy:

  1. Ciesze się ogromnie , że jesteś zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona. Choć mam nadzieję, że dane będzie i nam się kiedyś spotkać i poznać :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do czegoś drzewo za domem się przydało:)

      Usuń
  3. Piękne i przydatne prezenty czekam na wrażenia z testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli cosik się z recenzji pojawia - miłego czytania :)

      Usuń
  4. Fajne prezenty otrzymałaś :) Kurczę, jak ja bym się wybrała na jakieś spotkanie. A przede mną jeszcze zorganizowanie II edycji Może nad Morze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOOOOOO! Naprawdę podejmiesz się 2 edycji? Super! jestem pełna podziwu i jak co to czekam kiedy można się zgłaszać :)

      Usuń